[color=#dddddd] Dit IRL Navn: Magnus Bastue
Dit CPR nummer ingame: 705HCB
Hvor lang tid har du spillet på server?: Idk, et stykke tid?
Noget om dig selv fra real life: Jeg er en hjælpsom knægt som hjælper alle folk der er i nød, jeg har stået nede ved netto og hjulpet alle med at pakke deres ting ned i deres poser. Jeg er 14 år og jeg lider af farve-blindhed
Hvor gammel er du IRL: 14
Hvorfor skulle jeg tage dig og ikke en anden: Fordi jeg har en god erfaring med jobbet, nu hvor jeg skal til brobygning her i uge 15 hvor jeg har valgt noget med politi-assistent, jeg er også god til at være Civil-Betjent
hvorfor ville du være Politi Betjent: Fordi at der lyder sjovt og jeg har haft lysten til at hjælpe folk hvis de er i problemer. Jeg har også ok god erfaring nu hvor jeg har været betjent inde på 2 andre servere. :)[/color]
Dit IRL Navn: Magnus Bastue
Dit CPR nummer ingame: 705HCB
Hvor lang tid har du spillet på server?: Idk, et stykke tid?
Noget om dig selv fra real life: Jeg er en hjælpsom knægt som hjælper alle folk der er i nød, jeg har stået nede ved netto og hjulpet alle med at pakke deres ting ned i deres poser. Jeg er 14 år og jeg lider af farve-blindhed
Hvor gammel er du IRL: 14
Hvorfor skulle jeg tage dig og ikke en anden: Fordi jeg har en god erfaring med jobbet, nu hvor jeg skal til brobygning her i uge 15 hvor jeg har valgt noget med politi-assistent, jeg er også god til at være Civil-Betjent
hvorfor ville du være Politi Betjent: Fordi at der lyder sjovt og jeg har haft lysten til at hjælpe folk hvis de er i problemer. Jeg har også ok god erfaring nu hvor jeg har været betjent inde på 2 andre servere. :)